Norge

Idag varit en lång dag idag. Vaknade tidigt och satte oss i bilen. Sen har jag suttit där länge;) många timmar alltså haha. Varit nästan ändå till norge eller hade jag norges nät på mobilen.varit och kollat på bil med johan och hans pappa:). Det vart en bil allafall:) Så nu sitter jag och vi har nyss åkt förbi arbåga. Vet inte om det stavas så men men:p. Är någon timme hem än allafall. Ska bli skönt att komma hem sjukt trött xD. Jag somna när vi åkte mellan gävle och uppsala. Haha men ah det gick sjukt fort där i mellan eftersom jag sov:)Skönt. Har sett lite saker på vägen. Som en älg krock vad vi tror allafall bilen var helt bucklig och in tryckt på taket med det var en liten skit bil men ändå;). Men har jag testat blogga från mobilen med. Mindre stav fel;) /Erika

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

fungerade ju bra med mobilbloggning;)



/E

2009-10-25 @ 12:16:36
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0