Måndags eftermidag

nu har jag  suttit och  pluggat  samhälle bara hoppas att det  går
riktigt bra på det muntilga provet imorgon hur svårt  kan det  vara ?
egentligen inte så svårt om man läser papperet som vi fick tycker ja de
verkar ganska lätt att  kunna lite regler och sånt.
Följde även med mamma ensväng idag  och köpte en ny tvättmaskin eftersom vårn gått sönder :S
jag som tvättat  med den gamla i 11 år så nu är den trasig :(
får hem den nya masikinen imorgon eller på torsdag bara att hoppas imorgon för jag har tvätt som behöver
tvättas hahah!
Även att min lilla älskling är sjuk inge bra :(! han måste blir frisk tycker jag !

Har  även suttit och kollat på  www.bubbelroom.se idag  och hitta denna fina kappa !


729 kr på bubbelroom.!

Puss puss
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0