Måndag kväll och Anna anka

ohhh vad arg jag blir på datan nu alltså :O!
den vill itne som jag vill och den får för sig att stänga ner bloggen när jag skriver!
helt sjukt och gör mig arg!
Vilket fall så tycker jag att jag inte får in i mitt huvud om arbetsrätt och mänskligarättigheter !
oh :(! Så kan jag inte plugga när jag är ensam för då tycker jag att jag har andra saker att  göra.
Men det har ja inte heller.
Sen har jag tänk på en sak ikväll klockan 21 är det svenska hollywood fruar igen,
måste säga en sak Anna anka herregud vilken människa, alla vill inte vara som henne.
Hon vara den typen som gifter sig för pengarns skull, och att och nu säger att  tjocka mammor är egoistiska?
Asså helt seriöst  vissa rår inte ens för att  de e lite mulliga !
Så sluta tracka på dem !



Johan Sandell, snart har det varit du och jag  i  tre hela månader jag
blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
är helt sjukt kär i dej, det  går inte att  beskriva med ord !
JAG ÄLSKAR DEJ! <3




Anna anka bild från google




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag bara såå älskar Anna Anka :D

2009-10-12 @ 22:09:52
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/
Postat av: Johan

Gullunge :) Älskar dig mest<3

2009-10-12 @ 22:33:21
Postat av: Johan

Gullunge :) Älskar dig mest<3

2009-10-12 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0