Måndag Drygt :O

Hej allesammans :D
Nu sitter jag i en data sal på skolan har precis kollat på lite kläder som jag skulle vilja ha  !:O
Synd bara att jag blivit för toook för snål för att beställa kläder
men ska nog göra det ändå nån dag med mammsen :D
kommer massa kläder :D  När jag har slutat idag blir de hem till johan jag ska åka BUSS :o!
för en gång skull-.- knas. men sen ska jag väl PLUGGA så mycke saker som vi har att göra !




Leggings från ellos.se pris 149 kr !


Väst från Ellos.se  pris 419 kr !



Jeans leggings från asos.com  priset glömde ja bort xD !



skor från Ellos.se synd bara att jag har feting smala fotleder ^^  pris 549 kr


sko från asos.com   sjukt söööta!  Pris 662 kr !'

är lite olika märken och sånt kolla inte på ellos så ofta med har faktis söta saker ibland :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0