Lov

ÄNTLIGEN! lr nått ^^
ja första morgonen på lovet, dock varar  lovet bara en vecka. men ajaa..
Om nån helg ska vi åka med husvagnen till åre men nu ska vi låta den stå där för evigt lr haha på sommaren med ^^. ska blir roligt åka dit på sommaren med då kanske ;P.
Just nu gör jag inte så mkt sitter här med älsklingen vi ska väl snart  ut och gå en sväng surt att  det duggar lite bara. Lutar  mot att  det blir gävle på onsdag kanske då  ska jag  leta lite nya kläder:)
det finns inget bättre! :D hihi (A)
Ajaa hoppas ni får ett  bra lov och att  ni slipper plugga för de måste jag göra !  :( blääää tre prov när jag kommer tillbaka!

GE MIG SNÖÖÖ! ÄLSKAR SNÖ:)







ÄLSKAR MIN JOHAN<3

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ge mig 30 grader varmt och sol, älskar sommaren;)



/E

2009-10-26 @ 19:13:48
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0