Lördag :)

Hejsan
Gårdagen var faktis riktigt rolig med burdarna :)!
började med att  vi åkte hem till antonia fixa oss och åt tacos där(:
nu har det varit tacos tre fredagar i rad vi statsar på nånting annat nästa gång tycker jag ^^
det  vart förfest hemma hos apa.
sen drog vi alla som va där till stadt vi var väl 10 pers kanske som drog dit.
sen vi hade ju gratis biljetter dit, så vi drog på folkan ist med lite lån av pengar :)!
där var det lite mera folk men inte så mkt till en början av kvällen :P
Johan åkte bil med Anders så kom dom förbi  folkan så jag fick en puss av min sötis !:D
Nu på lördags morgonen vaknade vi ganska tidigt inte sovit så jätte mkt men lite granna iallafall.
Gick ner på stan i en timme typ fick en stickad tröja av älsklingen han är så  gullig !
Nu ikväll blir det  60år fest eftersom min moster fyller 60 idag  :)  grattis på henne.
ska fixa lite bilder där ifrån sen, så blir ett senare blogg inlägg :P


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som en bra helg det:)



/E

2009-10-17 @ 16:58:56
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0