Hemma från skolan idag.

nu är det måndag, och  jag sitter här hemma var inte så  kry imorse så blev hemma.
Måste sätta mig och  plugga samhälle snart har  ju  prov i det  imorgon men de e inte så stort bara
muntligt ! :) om arbetsrättigheter !
jag sitter även och  kollar på  nya jeans eftersom jag har hål i alla mina typ :O
så kan man ju inte ha i vinter då fryser man ihjäl!
även att  det är topmodell och dom ska stå på stolar helt otroligt ! :O
Funderar även på att  börja blogga för bubbelroom?
men vi får se hur de blir med det.
kommer lite bilder ifrån helgen nu  :)


en massa folk på bilden kommer upp på facebook inom kort !



Min liv med världens snyggaste klänning !



jag och liv

Pusspuss
/ E

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

vad kommer hennes klänning från?:) sjukt snygg!



Svar: usch tråkigt att det blev så tokigt med piercingen:(



/E

2009-10-12 @ 18:17:03
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: Åh den har jag tittat på och dregglat över;P tyckte att det var den men hade hoppats på att det var en liknande och billigare;P



/E

2009-10-12 @ 20:34:20
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0