Gko :)

Överaskning för mig (A)
Hahaha vi har ju fått tillbaka M här på media :)
så råkade jag sitta och kolla på julkramarna från vårt
lag förra året tror de va kring den 17 december.'
Jag hade ingen aning om vem Johan var utan bara
haffa folk i korridoren för att få massa kramar för att vinna.
vilket fall hittade jag en bil på mig och Johan ojoj ;)
ett till becis på att jag alltid har mobilen i första hugg som vanligt :O!



Så gulliga vi var ;)  en till sak typ ändå bilden som inte var suddig ^^






Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vad sött:)



Svar: jo det var lite äckligt men jag HOPPAS att han åkte hem efter och skulle tvätta kläderna;P



/E

2009-10-19 @ 15:14:55
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0