Film mys på en torsdag!

Hejhej:) Jag och Älsklingen har precis sett klart en skräck film typ.som inte var det mysigaste jag sett haha den var ju äcklig. Så Nu ville vi kolla se nånting som var lite roligare allafall. Älskar att skriva blogg det är ju så roligt! Och eftersom mobilen inte är så seg så är det faktis helt OK att skriva så den med även fast inläggen inte blir speciellt snygga men det easy oh lida med nån gång ibland eftersom jag inte har någon data när jag är i hudik:p. Imorgon kommer mamma in till stan så kanske blir att skriva in mig på trafikskolan då allafall för en gång skull. Men alla håller inte vad dom lovar faktis! Har varit med några gånger där man ej kan lita på de nån känner som bäst tror nån allafall. Kommentera inlägg och bilder gott folk!:) nu kommer älskling mer med en ny film:) Ha det bra och sov gott folks /Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0