Dagens roliga händelser !

Redan tisdagkväll. skulle egentligen ha tränat idag men blev inte så för har mkt att göra.
Plugga en massa  duscha och städa. börjar med att  städa sen plugga sista duscha.
Sen efter de ska jag packa eftersom imorron är de onsdag och då sover ja hos älsklingen :)!

Idag var det  brandlarm på skolan precis när ja kommit till matten så det  vart att  gå tillbaka till skåpet
och hämta jackan. Sen när vi skulle in igen då var det en gubbe som höll upp dörren och jag coh antonia tänkte vi gick in där, helt plödsligt kommer de en gubbe och skriker:S as surt nå liknande vaffan ska de vara så
svårt att förstå ni får inte gå in där, så jag skrek tillbaka men ursäkta att vi inte hörde då, sluta va så jävla sur !
så väl uppe fick vi gå till matten ännu en gång. men de va liksom 20 min kvar  wiehoo !
men jaja. sen var andreas borta så vi fick gå tidigare, men vi skulle läsa på  till provet. de sura är att jag glömde
så klart texten på  skolan!
på fredag blire skumparty allafall vilka mer ?! :)

EN BLEKIS ! på bliden nedan :P!



Johan <3

Pusspuss

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0