Äntligen fredag !

Tjatja !
så glad över att det  äntligen är fredag !  :D
Igår låg jag i sängen i nån timme när jag kom hem.
sen vart jag lite mer seriös och tog på mig träningskläderna och stack ut i skogen ! :D
Vart så glad och ja känner att  det  gick faktis ganska bra jag höll undan anna och hon kom inte i kapp mig  !
hade de som mål haha  xD förut sprng jag på 14.20
nu igår sprang jag på 13.20  en hel minuts förbättring på 2.5 km!
Så underbart men det  känns ju  i kroppen idag dock men vaffan ! :)
Johan skulle oxå egentligen vara med men det vart  inte så, han hade ju glömt sina skor (Y) hehe
lite träningsvärk är alltid skönt ! tycker jag allafall!
Sedan när vi kom hem vart det korv med bröd och Idol! :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad det  blir, men ska vara hos Johan allafall
och mamma åker bort så jag är helt ensam hemma tråkigt men ja sant. tur jag har min pluppis allafall!


Bjuder på en gammal bild eftersom jag sitter i skolan !

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0