Äntligen en sovmorgon !

Godmorgon!
Idag hade vi sovmorgon eftersom de va  så många som skulle vara borta från texten !:)
Jag måste säga att  de va underbart att sova till klockan 9 :O!
vilket aldrig annars händer för mig ! sjukt skönt :)!
ska ta och packa väskan och leta kläder som jag
ska ha ikväll när jag och brudarna ska ut :)! Först ska vi hem till antonia efter skolan.
Sen drar  vi väl nånstarns ^^ vet inte vart men de löser sig.
Idag i skolan har jag inte så mycke att göra heller ska ha
engelska sen ska jag ta och lyssna noga på kjells lektion.
Har ju mdk prov nästa vecka :O! helt sjuukt !
det kommer bli ett  jobbigt prov så har jag historiaprov nästa vecka också.
Lovet som kommer, kommer inte blir roligt utan de kommer bestå av plugg!
FAN!

tror jag ska ha den klänningen ikväll.kanske



Tjejorna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0