äckligt!

läs !
Jag och Johan har precis kommit hem efter att ha kollat på philips match som hb vann med 6-0 haha
dom spelade mot lilla njutånger,
vi har även tvättat Kjells bil och det gjorde vi ju på OKQ8 här i stan.
När vi kom in ser jag en pizzabagare som står och meckar med bilen i bagarkläderna hur ofräscht är inte de :O ?!
Jag tyckte de va sjukt äckligt iallafall men men kanske är bara jag de med.
Just nu sitter jag vid Johans data medans han sitter brevid Kjell och kollar bil :)
Ska väl fika nått snart och ja lägtar till tisdag för då kan jag fylla på mobilen själv igen :D

Bild sen i sommras ^^



PUSS !


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Men han kanske hade jobbat klart och skulle hem och sen tvätta kläderna?;P hoppas på det!



/E

2009-10-18 @ 21:53:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0