sjuk helg :/

Nu ska jag berätta om min Helg mest  kul  längre ner ! :P

Vi börjar med sista April de va väl en dag som va så där förutom allt som hände right ?
Tycker synd om dig hjärtat  tur att  vi  fick skjus  hem allafall! <3du  betyder !  inget får hända dig.

sen var det en dag där ja bara tog de lungt och var hemma :) umgicks lite med pär va de
ända jag  gjorde
 grillade med familijen =) !

Sen på lördagen va ja ute i solen på  dagen och chilla lite :)
sen emot kvällen tog jag  17.50  bussen in till Hudik för att  åka på  bil träff med fredrik och  Liv :)
träffade  Simon och Peter dom åkte runt  med oss, kulkul (:
sen vare massa bergsjö bor som ja inte kan namnen på (A) !
träffade även min kusin de va ju mkt länge sedan ja träffade honom
men han hade ju jätte brottom till sina kompisar ändå ^^  höhö
måste oxå säga att fyffan vilka omogna människor det finns alltså ^^ jag skrattar  åt dig.
jaja jag tycker ändå kvällen va ett  stort plus  ända tills jag kom hem!
för när ja kommer hem gör ja som vanligt gick jag och stängde morfars dörr me då  så
hör ja hörru  hörru ?  lite tyst
så  jag går in pch kollar då  har hans höft kula hoppat ur led igen så han ligger vid toan så
jag fick larma hemtjänsten men dom kom aldrig så  mamma ringde dom och de kom ut.
sen när dom kom va de konstaterat att  de va höften fick jag  packa kläder och sen fick ja vänta på
ambulansen osv de tog en jävla tid alltihopa ja som va döds trött redan kl 12 typ ..
men jag fick ingen ro föränns halv 5 kanske.
tack för jag fick prata med dig jag måste få lugna ner mig,

Jag håller det inom mig de ja sa att  ja kännde ja lovar att ja känner de . och fortfarande
du vet ja kan inte.. . . . jaja du  läser detta och du  känner att  de e dej de handlar om.. kan du fråga om du vill veta.

nu måste jag åka upp  till Tjänna och äta..


// Erika


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Gud vilken helg du haft! Hemskt de där med morfar men resten lät bra:)



/E

2009-05-03 @ 11:34:06
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: angelina

"jag skrattar åt dig." det var fler som betedde sig omoget tycker jag! om du vetat vad allting handlat om kanske du inte hade skrattat åt henne. tänk på det (: mvh angelina

2009-05-05 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0