helgen

ja.. i helgen har jag inte gjort så mkt mer än att vara på crusing.
det var roligt mhmm? slutade som de slutade allafall.
åkter ner med Apa och några som han kännde.
Åkte hem med Simon och dom.

Tack Liv Fredrik Peter och Simon.
Känner mig helt sjukt stressad nu allt bara fick tillbaka ett samhällsprov idag
som jag hade fått IG på det känndes inte bra... men han sa jag hade G.
Sen hade vi naturkundskap och då har vi prov i de 13-35 några sidor att läsa menar jag? orkar inte.
Känner mig på sjukt dåligt humör, känns som att inget funkar som jag vill.
Även min rygg men vill inte som jag vill. pinsamt jobbigt ont drygt.
vill inte ha de här felet ? varför just jag ? :(

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0