Helgen i Sollefteå

Fredagen :
Jag åkte till skolan skit glad gick där ifrån grinandes typ.
Lärare gör verkligen skillnad på  elever och är verkligen dumma mot vissa.
så som min engelska lärare gjorde mot mig tog hårt.!  asså spela roll om jag visst  fick ett ig ?
men man kan ändå vara mktmkt snällare när man säger de  jämnfört med va hon var? :S
Elever ska inte behöva känna sig som om man inte kan bara för en lärare är sämst ?
För HON sa att om du fortsätter så här så klarar  du detta, det går ju  riktigt fint nu tycker jag?!
Jag  har bara  jobbat hårdare och hårdare och slitit tagit extra lektioner och skit.
Men ändå inte nått ända fram ? jaja. Engelska A och B nästa år ?  great liksom (Y) DÖÖÖ!
Jag och Liv gick ifrån lektionen fattar inte vitsen med otrevliga lärare ?:S
vi gick till bussen och där träffade vi Lisa pratade med henne.
Vi tre drog ner till möljen och la oss och solade :)! .
Väntade på  att Emelie skulle komma ner på stan och vi skulle köpa dricka till buss resan.
14.20 gick bussen. sätt där och väntade med trevligt sällskap tills bussen kom.
bussen var framme 17.40 i Sollefteå möts av en stressad Rebecka som nyss hade köpt en väska :)!
snygg varen med :P!.
Jag  Vickan Emelie och Rebecka gick och handla lite mat osv :)!
Träffade på  Evelina där med.
väl uppe på  surfen kom ja med en väldigt bra kommentar tycker jag ahah xD !
"Rebecka jag tog med mig skavsår" fast ja mena skavsårsplåster.
Tog en promenad i stora Sollefteå, längs älven :).
sen var vi ute med massa folk vid ån skola och spelade fotboll och massa andra saker typ, om jag inte var med på.
sen gick vi hem och sov.

Lördagen:
Vaknade kl 10 gick upp åt frulle gick ner på stan och köpte tyg till Rebeckas klänning som hon skulle sy
fixade det och jag fynda ett par pumps för 30 kr :O sjukt billigt. Sen drog vi till surfaren och bytte om till träningskläder.
Drog ner på skolan där och satte på oss pjäxor och ut och åka rullskidor i den stek heta värmen. Vi skulle inte vara ute alls nå länge eftersom Rebecka varit sjuk och jag verkligen kännde mig som nybörjare på rullskidor. dax att hämta mina egna tycker ja :O  ! ska tvinga mamma att göra de nu i veckan så  de så! .
allafall så träna vi 30 min kanske haha!  men ni ska veta va varmt de va asså.
sen skynda vi oss hem duscha & åt sen drog vi till Anna och  sydde en klänning, as nice vart den.
sen vart de hem igen efter nån timme så där så  fixa vi oss och  greja :)!  sen drog vi ner dit alla var och hade en bra kväll.
var nere på crusingen as mkt folk och bilar. Tångt i Rebeckas rum med tre pers haha ^^  jag på  madrass och Rebecka och  secund i sängen :P inte nog med de va hon skit trött med så  orkade knappt hämta madrassen till mig^^
haha..

söndagen:
Vaknade massa gånger på  natten känndes som ja sväva ?  haha
sen fixade vi  frulle och secund drog efter ett  tag. Vi chillade lite och kolla genom alla bilder som tagits under
lördags kvällen de va bra nog många ! :P haha Rebecka fick exakt alla bilder och lite till ^^ ! toppen! (Y)
sen måsta ja dra till bussen lite tråkigt att  lämna alla sköna människor men så är det.
skönt att komma hem. Var  ganska mkt folk på bussen tycker ja allafall :P
väl hemms kulle ja sola och  chilla lite :)  gick på  en terass så  tappade jag balansen och  klev på  en bräda som gick av och jag föll ner och skar upp tån på  spiken ! :O just nu sitter mihh hjärta där nere! så  ONT !

Jag  Rebecka och  Carro ! :)

Jag Rebecka och Carro

/E
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Söta ni är :) <3

2009-06-03 @ 10:25:01
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ojojoj vilken helg hörru! as nice! ^^ men dina "skavsår" som du tagit med dig! (; Yeey, klänningen blev ju verkligen "nice" efter ett par damputbrott! (; Och förlåt för det där med madrassen! hehe, var lite trött förstår du! (; svävandet kanske berodde på min extremt höga och coola madrass ! ^^ Blev värsta tomt när du farit och nu saknar jag dig as mkt!! <3333333333

2009-06-09 @ 22:28:22
URL: http://annarebeckaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0