Dagen/ veckan

Jag har jobbat nere i söderhamn och städat ur två nybyggda hus tisdag och onsdag.
Sen har jag även gjort Radio frågorna som jag skall ren skriva idag när jag kommer hem :).
Just nu sitter jag på letkitonen i Kjells sal måste säga tappat lusten nu med att plugga,
känner att jag vill ha semester eller att bara göra nått annat än att plugga så mkt som nu.
Tung! jobbigt. Åker till Sollefteå imorgon hoppas det blir roligare än att vara i Hudik.
Känns som man vill flytta ifrån denna skit stad med allt som folk säger och gör ?! det är sjukt.
Saknar även min Liv eftersom hon inte är i skolan än och att hon inte mår så bra :(  <3  krya på dig gumman!

Det är svårt att beskriva hur man känner hur dåligt man egentligen mår över nått ingen kan göra nått åt.
att tycka om nån  är inte alltid lätt :'/ bara Liv som vet vem de är oxå tror ja!


/Erika

Kommentarer
Postat av: Sändrä

diggade klänningen starkt , lånar du ut ? ( a ) haha

2009-06-07 @ 00:05:58
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0