8 Maj seg dag

Hej hej
Jaa idag när ja kolev av bussen möttes jag av Liv :D !  härligt som vanligt!
sen fick vi ju reda på att  vi skulle ner och  filma på stan
i Olika grupper, vet inte om vår grupp lyckades så bra enligt lasse ?
det var allafall jag David emelie och maja,
vi filmade massa olika saker i Hudik. typ hela dagen
sen skulle vi tanka in och redigera...
men de kom vi  verligen inte långt med men men :)!
Sen övnings körde jag i hudik med mamma :)
jo och tänk? ALLA som var ute på gatorna lever ? vilket menas ja körde inte på nån :P
Hade en mopedist bakom som kanske tyckte att ja va lite seg^^ men de finns ju hastighets begränsningar.
haha allafall va ja vet :D
sen när ja väl kom hm  gjorde ja inte s¨mkt och de gör ja fortfarande inte.. :(
jag har helt sjukt tråkigt... :( 
Och imorron blire Timrå med folk (:
även att kanske Michel ska dit och köra nån bil? kanske man kan träffa den filuren med :)
men men de märks :P!
Ne nu ska jag nog fortsätta ha tråkigt.. ni kan höra av er om ni har tråkigt ! .:P höhö

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0