7 Maj

Inatt pratade jag i telefonen ett tag fick mkt kritik för hur ja äter osv ^^ !
Jag måste börja röra på mig nu tycker ja lataste i världen de e fan inte bra ,
måste även försöka må mkt bättre än de jag gör ta tag i saker och ting.
Tur man kan prata med mamma om allt allafall.
Hon vet ju exakt vad ja gör och vart jag är.
Idag skulle hon in på sjukhuset kl 12 och prata över morfar,
får väl se nu då om han kan få vara i en lägenhet allafall dess4 veckor som han behöver hjälp
och kanske en senare fråga att han även ska flytta.
eftersom han är nu faktis hela 83 år och kommer knappt i och ur bad karet..
Jag bråkade ju inte om de här för min skull men för hans egna bästa så han kan få hjälp när han behöver
och att de finns nära till hands för honom. jag tjänar ju inte på det jag förlorar ju bara på det egentligen.
vill inte vara rädd att ja ska komma hem och behöva hjälpa honom hatar allt som har med folk
som gjort illa sej sedan pappa dog de har liksom satt sig i mitt huvud.
 inget ja kan göra åt.
massa saker som folk säger som sätter sig över allt och blir bara liksom fel för mig...
en del vet vad jag pratar om en del inte... men men sånt är livet.

just nu sitter jag på mpr lektion lämnade nyss in min missbildade tidning...

 ha en fortsatt bra dag


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0