4 april

Jaa ? dagen börja ju toppen eller inte...
det började med att ja vaknade 08.21? jaha bussen gick bara för så där 21 minuter sen...
skynda mig att klä på mig kastade i mig en macka och så fick ja väcka mamma ^
och hon trodde att hon skulle skjusa mig till bussen men nej? 
till skolan så ja slipper komma jätte mkt för sent. fick hon springa in efter saker
och arg var hon eftersom att jag väckte henne för hon jobbat natt.
så ingen toppen morgon inte dagen heller..
började med samhälle satt ohc lyssna sen leta olika begrepp..
sen hade vi svenska och vi kolla på nå skit ?  höhö
 om antikerna... tråkigt som fan men..
och då ¨åkte liv hem...
jag stanna kvar på skolan ett litet tag till
men sen så var ja klar på  lasses lektion så ja gick hem..eller ja ner på stan och tog bussen hem.
åkte med mamma på bibloteket i iggesund och vet ni ? ja låna en bok wiohoo ;)  hööh
som ja nu ska läsa senare ...
sen nu sitter jag och gör mina  energi frågor ... . lagomt less nu faktis
ganska mkt i skolan eller allafall naturkundskapen och ja är liksom typ halv seg
att göra vissa saker... men men de funkar väl..


Ge mig sommar och SOOOOOL NU

/ Erika

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Ja tack ge mig sommar och sol också!



/E

2009-05-04 @ 18:08:52
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0