20 maj

Igår sålde jag min moped för 8000 kr (:.
Det känns ändå lite tomt på  nått sätt men.
Idag har jag åk till skolan världens mensvärk hade ja med!  ontont.
Hade idrott jag och Liv gick runt slingan ett varv.
sen hade vi svenska engelska och sen skulle vi haft engelska igen men annika va borta, så ingen special engelska heller.
efter att jag har varit i skolan gick jag ner på stan ensam och köpte lite saker :)
solglasögon Åhléns 99 kr
"väska" Åhléns 129 kr
navelsmycke öbergsguld 230 kr
örhängen Åhléns  50  kr
parfym kicks 455 kr ?
/ Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SNYGGsolglasögonen ^^ Saknar dig Babe! <33

2009-05-24 @ 17:44:49
Postat av: Carro

Sån där väska som du köpt ska jag ha på balen :P hahah^^

2009-05-27 @ 16:13:33
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0