18 Maj skolan

Helt sjukt tråkig dag. hade först prov i kanske 15 min sen gick jag.
Det gick väl halv bra. Sen satte jag mig Häre upp på media vid en bänk och nördade lite mobil.
Sjukt tråkigt men. sen hade vi ingen svenska så jag gick runt på skolan ett tag.
Gick ner till Svenskaläraren och fick nya papper, till uppgiften vi hade.
Måste säga att ja kanske inte är så duktig men.
sen halv 2 började MPR då fick vi en uppgift att göra ett ansikte i ps men hjälp
av massamolika frukter.. jag är ju inte direkt proffs i ps men de gick väl.
Bilden kommer nedan.
Har även naturkundskap fast jag har glömt böckerna hemma?
smart vilken dag :( 
STORT MINUS ÄR ATT LIV INTE ÄR HÄR :(.

Ingen roligt dag detta den har kännts ganska värdelös och tråkig att gå på.
plus att jag fryser som fan.
vill ha mat oxå åt inte på skolan heller. var ingen god mat heller så de sket sig.


/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0