17 maj

Fredagen hade vi Mpr sen så  hade vi engelska och där kollade vi på film :P
sen gick vi på  konsert jag och Liv =) den va så där kännde inte igen så många låtar  det  är synd.
Jag Liv Fredrik och Lisa åkte ner på stan, jag köpt ett  par vita pumps och ett navelsmycke.
Åkte hem en snabbis och fixade mig mamma kom ju  inte och hämtade mig.
Sen dundrade vi in till staden igen gick fort att  fixa sig denna gång ! ^^
Hämtade Rebecka på Coop nära, åkte upp och runt på  håsta.
Mötte Aplund sen så  gick vi till hans kompis Alex chilla lite där.
efter ett tag kom Liv och Lisa <3  vart  det ju  änu trevligare :)!
Hos Alex var de Rebecka jag Liv Lisa Fisken Aplund och Niklas.
sen bar det av på väg ner emot G festen :)
väl inne på G festen dansade vi och hade roligt.
Sen när de roliga var slut kom Wiken och skjusade hem oss även Johannes va med i bilen
Packad som han var ! :O ingen vet ?
 
Lördags förmiddagen klev jag och Rebecka upp åt frukost  sen tog vi på  oss spring kläderna och sprang
helt otroligt må ja säga :)!  Nästan lite stolt över mig själv att ja orkade
Sprang ner till borka och gick asa snabbt hem! känndes i kroppen allafall gud vilken skön känsla.
Var även sjukt varmt sprang i sport bh och långa byxor dock men.
Efter de satte vi väl vid datan fixade oss osv. Sen kom secund och hämtade oss vid Konsum
här i enånger vi fick skjus in till hudik där han släppte av oss.
Då kom Aplund och Rodney hämta oss vi åkte hem till Rodney ett tag där hade dom
käkat  surströmming :O usch så  de luktade höhö.
aja satt väl där ett litet tag sen så körde som oss ner på stan.
Då kommer Secund och Jens och hämtar upp oss och
vi åker till Näsviken för typ 20 min kasnke vi va där max  ?  :P
sen bar det av till stan på  öster där vi vart hos nån Anton och chillade TREVLIGT TREVLIGT.
Sen så sov Rebecka hos secund och jag hos Jens eftersom vi missade bussen hem >.< :P

Söndag.
klev upp åt frukost åkte till näsviken och hämtade Rebecka sen åkte vi hemtill mi goch hon packade
sina saker och så  sen åkte dom  till sollefteå.
och jag satte mig här med alla kort sedan går dagen :)!

det  har varit en mycket rolig helg måste jag säga.
inte så ofta man umgås med Rebecka men jag kommer ju upp snart då kan ja ju
även ta tillbaka mina saker som ja glömde i din väska så glömsk
ja måste ha varit ^^  haha men de gör inte så  mkt får ju tillbaka deså (:!


Rebecka :D

Jag :D

Rebecka och secund ! :D

Jag och Jens ! :D


Tack för en bra helg men assa bra folk!
fredag och lördag <3

Puss påer ! :D

/ Erika


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe, ja vad kan man säga,. "är vi fortfarande i Hudiksvall?" (; haha ojojoj! vilken helg! Totalt toppen tycker jag! längtar tills nästa gång! <33

2009-05-17 @ 20:12:24
Postat av: Carro

Sötnöööt. :)

2009-05-18 @ 18:53:59
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0