13 Maj matte nationella!

Vilken dag hade alla fall min nya klänning idag :D
min morgon började med att jag hade matte nationella fyfan...
känndes riktigt sugit.
Men inte bara de utan när ja öppnade min Loka flaska så fick ja vatten
över hela klänningen toppen start på dagen Erika (Y)  eller inte.
Riktig tur att man skulle sitta där inne i ca 90 min men ja gick allafall före.
Kan ju säga att matten gick inte heller precis bra.
Mina dagar är inte bra, bra beror på hur man mår kanske.
Ni behöver inte ringa hem och säga de till min mamma nu för ja skriver de här.
Man måste få må dårligt, de vet hon med!.


nu längtar ja efter Rebecka!

/Erika

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin blogg! :)

2009-05-15 @ 10:07:18
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0