12 maj

HEJSAN IDAG ÄR JA GLAD :D
Klev upp typ 06.30 imorse känndes riktigt tungt att lämna den varma sängen !
Men men upp och hoppa bara.
sjukt känner mig  fortfarandetrött ! just nu sitter jag på samhälls lektionen eller jo jag sitter i datasalen
och gör mina begrepp ord som vi har prov på nästa vacka! ganska drygt.
Känns som vi har mkt nu men ändå ganska lungt ?  de hänger inte ihop.
jaja haft matte samhälle sen lite engelska sen ska vi ner och kolla på en theater,
som estet 3orna gjort?! kanske vet inte xD i dont care.
sen kommer mamma in till hudik och ska gåpå stan med mitt kusin bar tim för han fyllde år i januari?
haha  ^^  nej men de fixar man ju alltid (:
så nu tänker ja försöka smöra till mig lite saker av mammsen medans hon ändå är i hudik^^
Även att igår blev det bestämmt att Rebecka kommer :D najsnajs !  Hela helgen! 
G-fest fredag och crusing och träna på lördag (A) haha
var e de förfest ? (A)
Nejnje nu vill jag bara ha helg tur de inte är så  jätte långt kvar höhö:P
är ju lite mer än en månad sedan Rebecka va här förra gången, så klart man saknar henne!
Även bestämmt att jag ska upp till sollefteå en helg inte den som kommer inte nästa efter de men helgen efter de ?
3 veckor kvar ba ? Längtas att få komma upp dit igen (.
senaste gången va ju 2007 när jag var där på träningsläger.



/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0