10 maj

Timrå Crusingen var rolig så klart med bra folk! :)

kom till Bergsjö kl 18  gick upp till Fredriks hus, för Fredrik och Liv satt och åt
med några somva där oh firade hans mamma.
Sen åkte vi och hämtade Ante sen tankade vi innan vi åkte dit vi skulle träffas.
För att sedan åka vidare emot Timrå!  :)
Väl framme där parkerade vi bilarna uppe på  en parkering,
så går vi ner emot crusingen och kollar på  massa bilar :)
Så fick ja ju även se Michel som körde en bil, synd bara att  ja inte fick träffa och prata med dig.
vi gick ner till volvo och stod där ett tag med folk, efter ett tag då kom Madde och hennes kille Jimmy.
vi fick åka i deras bil ett tag roligt  tack för det ! :)
När vi kom till baka måsta jag Carro och Liv springa och kissa gud skönaste ja gjort på länge ! :D
När vi kom tillbaka till allt folk så vart dom av med sin sprit allafall Ädel.höhö!
Poliserna va faktis mkt trevliga tycker jag, det var skönt att vara nykter oxå.
ja vi va väl där i någon timme innan vi bestämmde oss för att åka till birsta och då blev det att vi  åt på max där.
sen yrade vi  runt ett tag och jag somnade i bilen, gud så trött jag var då  alltså.
Vi kom hem till Liv så bäddade vi sen så somna jag allafall på en gång !
Imorse när vi vaknade var det fint väder ute, vi fikade och väntade på att  bussen skulle komma så jag
fick skjus ut till vägen av dom (:
sen på bussen satt ja och pratade med Aplund som kom hem ifrån england igår,
pratade mest bara strunt ! haha :P!
Bussen va i Hudik typ 10 i  1 så fick vänta ett tag på  enångers bussen
men då kom Oskar och pratade med mig så jag hade faktis nån att prata med hela tiden helt otroligt :P!
det brukar inte vara så inte så mkt folk på  enångrs bussen oftast.
sen nu när ja varit hemma har jag läst lite naturkundskap och de ska ja fortsätta med nu ett tag till.


tack för kvällen igår den var roligt mkt nytt folk oxå (:  !

Carro och mikan

en bil :P!

Min Liv var så klart med :D ! <3

/ Erika

Kommentarer
Postat av: sofia

en dodge:)

2009-05-14 @ 17:54:49
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0