trök dag

Idag har jag inte gjort så mkt ja somnade sen vi hade skjusat antonia till bussen då somnade jag när jag kom hem igen typ sjukt trött. sov kanske itne så  bra i natt.. men men kommer knappast sova bättre inatt.. men men de får duga allafalll kommer nog rättare sagt vara vaken hela natten.
vart  jätte glad nyss  när Alex ringde  och sa att han skulle åka till Danmark nu så  sa jag att han skulle ha det roligt och sköta om sig för ingenting får ju hända honom då skulle jag  dö lr ngt ::/<3 min bejb  e han :D
jaja men nu ska jag gå uut i garaget och kolla om mamma lever seriöst hon har vart där hela dagen :O jaja får väl se va hon håller på med där ute om ja går dit ifos haha hon ville ju att ja skulle komma ut för nån dagsen och hjälpa henne men de ha rja inte gjort ännu  jag tror hon ringde grannen och fick hjälp ist  (A)  sry mammi <3


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0