töntigt.

att vara  anonym, avundsjuka jävlar som inte vågar visa sig vilka de e ! haha jag skrattar åt er ;) ni vill få folk att må dårligt  genom att skriva att  dom är fula osv ? eftersom ni är anonyma så bara flyger det förbi en ;D säj vem ni är kanske det  tar mer på personer det var ett tips :D!  Jaja imorron drar det av till fjälls Vemdalen och Åre (Åre) är tyvärr ! för absolute inte taggad.. vemdalen ska blir fett kul :D med min bejb antonia :D ! NU MÅSTE jag springa mamma är arg för jag inte är klar .. hon är såååå dryg :(!  men men..  får väl se nu då hur kul min sportlovs vecka iåre blir ska bli längdskidor VARJE dag  efter slalom passen allafall :D  ska bli roligt =) LÄÄÄÄÄNGTAR  tills att få stå på ett par läängdskidor  det blir  COMEBACK bejbs ! ;)

Älskar min Alexander mer än mest ! <3

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Svar: haha läskigt:P men gott!



Ha så kul i åre och vemdalen:)



/E

2009-03-02 @ 21:58:49
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0