skola

helt sjukt att man orkar nöta skola varje dag :O! idag slutar jag klockan 16 uscha så drygt kommer inte vara hemma föräns efter 5 nångång :'( dööör vill hem nu detta är inge roligt alls plus att vi har mpr nu och jag ska göra min egna tidning men ja suger ju fasn fattar inte själv plus att man får sjukt ont i huvudet när man sitter på den här lektionen.
orkar verklöigen inte varför kan inte dessa år bara susa förbi med vg i alls baraför att ha ettt medelbetyg ?
vilket verkligern inte kommer hända så vill jag fylla 18 ha KÖRKORT och kunna göra exakt vad jag vill om man hade haft körkort hade man sluppit alla dryga res tider och jag vill kunna skriva mera på bloggen än vad jag gör ska försöka hinna :P
ska allafall bli ett eller två till idag får väl se vad som händer ;) !
vill inte heller bo så långt ifrån allt där jag bor nu känner jag att jag verkligen klagar men men sånna
dagar har man ibland.
ser fram emot helgen och se om det händer på kul kanske fan jag vill vara med min älskling :O NUUUUUU <3

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0