Nu ska Erika ta och försöka sova :)

Jag har spenderat hela mig dag i sängen ganska värdelöst men
jag tror om ja inte stannat hemma idag skulle ja inte vara bättre imorron snarare sämre ..
 men nu imorron blir det skola allafall längtar :)
har även fått reda på att  Liv skulle följa med till Åre allafall till onsdag underbart ;D!
Slipper man vara helt ensam. jag frågade även mamma om jag kunde få åka hem tidigare då
så jag slipper vara ensam där med PRO >.<
men då bröt helvetet ut ungifär... eller ja det känndes så.. hon vart inte alls glad
så det skulle jag inte alls göra utan att vara i åre fredag den 10 de april och kommer hem söndag den 19de april fukking
9  dagar :(  usch
varför skulle mamma bli så  fast  vid åre och jämt ?! jag var glad till en början men
det kan faktis gå till överdrift vilket jag tycker hon har gjort det till en stor sak  ifos har jag fått ett årskort för 4000 kr vilket hon inte tycker att jag har utnyttjat.. jaja hon som valde ?  och jag har varit med alla gånger hon har tvingat mig
så jag tycker inte hon ska klaga.. men nästa år kommer jag nog inte få nått års kort som de låter. bara de att jag tror att
jag skulle uttnyttja det mer då  om jag får körkort strax efter jag fyllt år ? de är ju i början av februari satt varför skulle jag inte
använda det då.Då kan jag åka upp själv med kompisarna ju ? jaja får väl se hur det blir och hur duktigt ja rä på att ta körkortet :) vilket jag känner att jag vill vara duktig med !  eftersom jag vill ha det så fort som möjligt !  så man kan ta sig nånstarns utan att behöva gå på  vintern och åka 55 på  sommaren asså moppen går ju  det ^^  haha  nej 18år skulle vara  underbart nu !  LÄNGTAS är ju snart bara 10 månader kvar  haha !  saftig nedräkning !


/E

Kommentarer
Postat av: Liv

Ja, vi kommer ha så jävla kul i backarna hjärtat<3

2009-03-26 @ 12:15:26
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0