mitt i dagen

jag hann verkligen inte skriva ett inlägg imorse jag är ledsen :O!  jag satte på  datan men de bliev bara inte att jag hann eftersom bussen gick kl 7 tidigaste bussen jag någonsin tar.
hade även än cp dröm natt :S att jag fick typ vg på ett matte priov mende var ju bara en dröm tänk iom det kunde avra verklighet =? hjääälp
faktis riktigt jobbgt men men sen kommmer mamma och hämtar mig efter skolan. underbart att få åka bil hem :D plus att jag vill att vi ska få tillbaka våran bil så jag kan få övningsköra. haha även att det är lite speciellt astt ja är lite kassmen de duger allafall D:
jajag nu har jag engelska och ska se till att få lite gjort om landet skottland. sen ska jag ner på stan :)
imorron ska jag köpa spelkortet till älsklingen <3 sen ska jag kasnek köpa kläder men ja få ju fan inte mina pengar föräns fre jaja sen kanske ja ska färga håret en anning mörkare känns nästan grönt haha :P


// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0