Längdskidor ?

Hela helgen har jag kollat på längdskidor  så jävla underbart! längtat så sjukt mkt att ja ska fixa mina skidor och ta med mig dom upp till fjällen och åka där efter slalompassen på dagarna :D fatta vad ja längtar  tänk att  få köra slut på kroppen och  somna gott :D  helt sjukt :)!
Ska börja träna här  hemma nu med jag tror jag har kommit på hur jag  ska göra nu  hur jag ska lägga allt :) plugg skola kompisar och  pojkvännen :D! hoppas att det funkar med. isåna fall kommer det bli roligt. typ sprallig i benen idag så jag var ute och värmde med Erika haha lagomt tungt att  jogga med täckbyxor och tjock tröja och  jacka hah afyfan så varmt det blev ^^  Imorron ska jag vara med Andrea på  stan kommer bli roligt =)! sen måste jag packa en massa ikv och imororn ikv ^^  för på tisdags morgon kommer jag 7kl åka till vemdalen med Antonia kommer oxå bli en toppen dag :D sen direkt där efter ska jag åka till åre jag tror det  kommer bli en lååång dag men rolig :D ska platta håret och  vika lite kläder ner i väskan nu =) !





// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0