förlora någon nära

Att förlora sin pappa det är inte alltid lätt.
folk som tycker att jag hr klara dessa 2 år utan min pappa bra tycker dock inte jag.
men med tanke på att jag har ändå inget val kan inte få tillbaka honom.
jag har inget val att klara mig. jag vet ni har inte sett de kvällar som varit jobbigast eller de nätterna alldeles efter.
visst jag har kanske verkat obrydd på  utsidan men insidan var uppriven.
efter som att ens pappa ska växa upp och se dina avslutnings betyg och ahn ska bli en bra morfar och han ska se  när
man får bra jobb och är lycklig min hann bara se mig tills jag var 14 skulle fylla 15 om tre veckor.
han  inte ens se mig köra moppe lagligt.
ta hand om era föräldrar !

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0