faan fittont."/

Kan man tolka som olika saker. men menas med att ja har så grymt ont i min nacke jävla skit asså verkligen ont och asa svälld fan helt cp :( åkte sista gången idag i backen i tegefjäll visst lite kul förutom att ja knarkat tabletter hela dagen för att  överleva dagen, ingen höjdare! Inte kommer jag kunna sova heller . ont i magen orolig och skit ?  över nått jag inte behöver vara .. men men. Imorron hemresan! <3 första jag ska gör aär att städa mitt rum! Så de blir soft  sen :)! skola påp måndag blir najs de med men mest av allt vill jag egentligen vara med min älskling men de går ju inte :'( snyft. äve att han snart fyller 20 år riktigt stor nu min älskling :D Älskar honom över hela mitt hjärta utan han är jag inte hel, Han har gjort mig hel och jag känner mig så trygg med honom han är den bästa !!
11 januari 2009  vart det vi :) jag är lycklig som har dej bby!
Älskar dig alexander

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0