dunket som ökade hjärtslagen snabbt

Jag hörde ett dunk ute i köket såg i spegeln att det var morfar som ramla kolla ett tag men han låg stilla.. sen  vågade jag  inte kolla om han kom upp.
stängde dörren och ringde mamma med tårar i halsen. tänk om?
men så var det inte antagligen hade han tagit nån grogg lr något så man inte är så stabil.
när Gert kom så sa morfar vadå ramla? jag har inte alls ramlat eller jag ramlar lite då och då
asså ramlar man då och då bara endå bode an liksom kolla upp det hur gammal man än är.
sen satt han och åt några mackor i köket ett  tag sen tog han med sig några in oxå.
snart vågar ja inte vara hemma bara för ja är rädd för allt här ute och händer de något vågar ja inte göra något.
annan sak om jag varit helt ensam. plus att  det spökar redan i dett här huset det skrämmer mig ibalnd det med även
att jag vet  att spökerna är bara pappa och  mormor enligt ett medium.


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0