31mars.

Idag började vi med matte  sen hade vi samhälle jag började jobba med rapporten

flickan som känner sig ensam fast hon verkligen inte är det
hon har sina underbara kompisar och pojkvänn  som stöttar henne.
vad skulle hon göra utan dom när allt är hopplöst, hur ska hon lyckas ?
för mycket för henne att  göra, vill inte komma in i samma fas som
jag var i höstas. det var helt sjukt. Men en lärare ska inte kunna knäcka
en elev bara geom att säjja som det är men mig jag får sån stress i kroppen
 och att jag verkligen bara måste klara av det jag är sån ! jag tar inte min
egna skit INTE ens det och tar absolute inte andras SKIT så...
med alla prov och allt blir det ett tryck som ligger på mina axlar, jag är
ingen plugg maskin som jag försöker vara, nu vill jag ha sommar så  jag kan
ta moppen nånstarns och bara sätta mig när  det blir för mkt så har jag
gjort flera gånger. underbart. få gråta ut för sig själv när allt blir för mkt så
gjorde jag i njutångers skolan med. möte på fredag igen ska bli spännande ^^ 

Just  nu försöker jag få upp humöret med att städa och lyssna på musik.
sen ska jag försöka plugga...

Älskar dig ALEXANDER! <3

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0