25mars

nu har jag nyss klivit upp ur sängen imorse när klockan ringde 05.45 så  hade ja ont i huvudet och mådde inte så bra "/
Så blev hemma idag :( men men var bara matten och idrotten som var viktigast idag .. eller ja special engelskan med men de kan jag ta igen för svenskan och engelskan är jag klar med annars tror ja !
Så idag kommer hela dagen bli i sängen.. bara flr att ja ska må bra imorron för de e klart
man vill till skolan!  alltid lika roligt (  ja jag vet ja är tokig) men jag bjuder på att vara tokig ! :P
men jag tycker faktis det är riktigt roligt när man väl är där och man fattar  ,, som matten är ju inte de man längtar till för man förstås ändå inte hur Nina förklarar och jag är inte ensam om att  tycka det .... vill ha per i matte fär han var verkligen jätte bra  ! Hoppas oxå att vi får tillbaka våran bil snart med värme ! För det behövs faktis var svin kallt igår när mamma körde in den på verkstaden s¨var det is kalllt för mig  allafall fast tror nog mamma håller med ^^  jaja nu ska jag krypa ner i sängen igen och titta på  film/ tv får se vad de blir sen ska mamma göra mat :)  hihi

önskar dig lycka till älskling ! <3

 

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0