12 mars

provet gick ju i allafall skit idag !  fyfan asså  matteläraren förstår inte att man behöver ha mer tid på  sig än typ 2 veckor asså på ett helt kapitel :O!  helt sjukt... jävla planeringar och  skit.
Sen är de ju  bara att hoppas att  man ändå fick g på det ?
men vaffan de e ju liksom hon har inte ens skicka hem en ig varning innan jul så  hon kan itne säjja så  mkt plus att hon säjjer att  de e g fast de inte är de ? hon är totalt konstig om ja får säjj mitt!

jaja men nu är de allafall skönt att vara hemma har ätit mat och sånt.
en sak till
JAG fattar inte va de e med buss chaffisar ?! om man plingar har man plinga och man ska av där är det svårt att stanna då ?
idag va de så killen fick aldrig kliva av ? asså  seriöst!
och ett minsur till man sitter inte och pratar i telefon när man kör en buss full med folk det tycker jag faktis inte !

Nu ska jag duscha sen kollapå  unga mödrar och efter det ringa min bejb! 

Btw tack Liv för hjälpen men designen =)!

/ E

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag följer också unga mödrar:)



/E

2009-03-12 @ 18:09:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0