Sjuk ? VARFÖR ?

jahapp kännde av redan igår att fan ja kommer nog bli sjuk de började sticka i halsen osv...
så sant som ja trodde vaknade imorse med världens halsont. Vad är meningen att vara sjuk nu?
Jag orkar inte vill gå dom här dagarna i skolan mste städa mitt skåp och ja måste lämna tillbaka mina böcker...
fanfan...
Idag har ja legat i sängen va ner på konsum med mamma jag köpte halstabletter.
Men de hjälper inte, så nu ska ja ta del av Alexanders råd och hoppas att de hjälper
känns så hemskt att vara sjuk nu.. :( hoppas ja är frisk imorron! <33
Jag köpte nya byxor i sundsvall i fredags ja tycker om dom :)! och skor med ! :D


krya på mig nu ^^

/Erika

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag har letat såna byxor i hudik men det finns ju såklart inte här:(



/E

2009-06-08 @ 19:10:02
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0