Många dagar i sträck nu ;)

Torsdag: jag vaknade åkte och hämta sofia, se drog vi på maln och sola och doppade benen lite (A)
Inte mobbas bara för ja är lite feg kanske ^^. sen drog vi hem till henne och åt hamburgare men Åke !(:
hennes pappa alltså :D! efter de åkte vi till Enånger och chilla lite, tänkte på  vad vi skulle äta till helgen.
Även att ja fick 700 kr i böter denna dag ! SUUUUUUUG

Fredag: Jag och Sofia vaknar ganska sent tar och åker ner och handlar mat till helgen vart en massa mat ^^ ,
men som sagt  skulle ju  va 3 killar där ^^ så vart  mat för kanske 400 kr. som vi betala själv (A)
Sen kom mamma och stack in med lite kött osv (: snäll ibland hon.
när vi kom hem igen bakade vi en kaka som vi tog med oss till stugan måste säga moppen var lagomt full med saker.
haha väska på typ 100 kg eller nått ,  livsfarligt efter e 4an och allt ^^.
väl nere vid båten vänta vi på Styrman i tyå  1 och halv timme... sen lessna vi så  vi åkte till Njutånger och hämta dem ist.
Mamma kom ut och  satt på kylskåpet. Vi grilla och åt gott efter de tog vi en båt tur (: vi var ut till innerstön och kolla.

Lördag: Vi vaknade väl kanske typ 8?. Av att  det  var för jävligt  varmt måste ja säga!
så varmt så lakanen fastnade på ryggen typ :s SJUKT!. men men vi gick upp åt frulle och la oss och stekte.
Medans Chrille och Styrman sköt luftgevär (:.. hade kanske 24 grader i skuggan jätte skönt väder.
sen kom Daniel hans pappa skjusade honom till min stuga.
Efter de kom Styrmans mamma och hämtade honom han skulle till sin stuga i Enånger(:
Jag,sofia,Danne och Chrille tog båten efter maten och tog en tur till Iggesund för att  kolla runt lite, Mkt trevligt
musik dunk och  kort knäppning och massa skratt så klart :D !

Söndag: vaknade typ  lite senare men fortfarande typ  1000 grader  i stugan ^^, .
Sofia hade jätte ont i magen så  vi åkte hem ganska tidigt (:
sen så gjorde ja itne så mkt hjälpte mamma med att  få upp jimmys båt till oss.
Efter det kom philip hit och vi gjorde väl inte heller så mkt chilla bara (:



Jag med en del av packningen



Victor styrman i solnedgång (:



Sofia  :)



jag som badar (:



Älska båten ! <3



Bränna fyfan PAIN!




/ Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0