Den 9 juni 2009

Inte långt kvar tills vi slutar skolan nu.
Äntligen sommarlov, dock inget sommar jobb vilket Suger !
Usch :( Ingen som ha nå tips på  hur man kan tjäna ihop lite pengar under sommaren ?.
Jag blir galen på  min förkyling helt enkelt inte OK nu liksom ^^
Nu blir de skola imorron städa ur mitt skåp och sånt...
sen blir de nog bara till att ta det lungt orkar inte anstränga mig...
Även att min telefon dummade sig igår och de gick inte att  skicka sms.
Nu ska ja ta och lägga mig i sängen och kika på  lite tv och sova ögonen är tröttare än va ja är antagligen blre 8 bussen imorron ändå. även fast  ja inte ska vara med på idrotten...

Förkyld </3




/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0