bloggen fet dampar ?

Hejhej  alla haft en glad midsommar ?
jag vaknade upp på morgonen hoppa in i duschen och sen fixa mig (: .
Mamma kom väl vid 14 tiden och hämtade mig, drog ner på  konsum och köpte jordgubbar som
min moster pratat om. Även att ja tog min första cykel tur på 3 år :O?
helt ortoligt... kanske för att inte mopeden funka men ändå  (: ska nog ta och fixa en cykel tror ja :).
imorron blie till att  ta  sig in till hudik med mobilen ?! 5de gången.
REKLAMATION äre som gäller nu ska ja fan ha en ny!
eftersom mamma faktis hittat  kvittot, eller jag  gjorde (:.
Känner mig stolt  faktis (:

Kommer ihåg de som om de var idag ! fast  de var 2 år sen.


/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0