4 juni Sommarloooov snart jue

HEJ
Nu känner jag att sommaren närmar sig.
Hoppas sommaren får bort de som gör mig ledsen och att det inte blir värre.
Inatt sov jag i Bergsjö hos Liv massa skoj hade vi :)
Knäppte en massa kort :) haha många skojj bilder ^^ höhö
Känner mig stressad fast jag inte har nått att göra?:S
känner mig nere för mitt IG i engelska A? Hur sämst får man va?
Lika läraren med inte den snällaste ja vet allafall.
Hoppas ja slipper henne de två åren som kommer nu, känndes som hon bara ville trycka ner elever.
Sommamren skulle få vara lika som sommaren 2008,
bara de att ja har inte ens ett sommar jobb iår? CP!  :'( fan jag vill jobba.
Jag gör det inte för att få en massa pengar utan att få göra nånting i sommar mer än att jag ska ta tag i träningen och hur jag äter. Känner att der skulle sitta fint att komma iform under sommaren.
Slippa mitt fett och ha muskler ist höhö ;>
Mitt humör är aldrig på topp nu :'/
förlåt gör inte nått av de hära för att vara dum vill bara veta de du sa om de betydde nått?
troligen inte men .. de tog allafall på mitt hjärta.



/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0