16 Juni sommarlov
Hejhej
igår var ja in till stan och köpte hårfärg och gick runt och kolla lite.
Liksom inte så chill när man har 13 kr på  sitt konto att  gå runt och  shoppa liksom (A).
Men ja har ju sagt  själv att  ja ska börja spara tills jag fyller 18 så de ska vi göra :)! eller ja försöka.
Jag köpte även ett fristidskort igår sånu kan ja åka buss hur mkt som helst inom länet^^
igår satt ja upp till kl 04.30  kanske. fast  hade lagt mig ett antal gånger men ..
Jag verkligen hatar  att  ha sommarlov... finns inget tråkigare.
jag vill jobba men har fan inge jobb så sug! :'(
de ja gjort dom här dagarna är inte heller nå kul ska börja träna så jag har nått att göra.
Vill ni hitta på  nått är de bara att ringa till min cpe telefon 070 69 85 62 !
för jag gör säkert  inget så ...
Igår städa ja även hela mitt rum och damma och torka liksom bra gjort Erika (Y)
Fortfarande lite sjuk, de suger menmen..
Ohch vad händer på  midsommar ? jag är ensam hemma.
kanske blir Hudik om nån vill umgås ? annars blir ja väl hemma ensam:P




/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0