12 juni

Hej hej  alla (:
Igår var ja med Simone toppen kväll.
tur ja kan hindra folk från att inte dricka så  mkt och dom lyssnar på mig,
jag menar inget illa men för ditt egna bästa.
chilla lite med Jonas Jimmy och Johan i en gammal tågvagn :)
för att  slippa regnet de spö regna ju.... surt
satt väl där ett tag innan vi drog till bst och satt där ist.
sen träffa man lite nytt folk de välkommnas alltid ;) hihi.
Sen drog vi på nån fest  skulle till skutan egentligen men de blev liksom inte så,
var en liten fest  men folk som ja inte känner men de e lungt ändå (:
eller rättare sagt  dom som vi var med änner ja inte heller men (Y) !
när vi gick där ifrån jag som inte drucke en droppe.
Jo jag ramlar ut för trappen, men så smart.
NEJ, skit ont i knät sen när ja kom hem till Simone såg ja ju
jag blödde jag var svullen, fan va sämst  gjort.
Jag somna hemma hos Simone ganska snabbt, var  första dagen ja va ute sen ja va sjuk ju.
Sen idag har jag varit hemma med mammsen, för hon ville och ja inte ofta ja gör som hon vill.
men ibland oftast  jag som styr och ställer krav hihih^^   nej men ibland kanske.
Tycker de har varit en lung kväll kanske ja blir helt frisk snart.
Men en sak, JAG TYCKER INTE OM ATT HA SOMMARLOV, Jag har ju inget fast jobb eller så.
Så vad ska ja göra i sommar ? chilla och träna? nej jag vll jobba häcken av mig om de skulle vara så.
Jag vill tjäna pengar. ända jag vet är att jag ska till Tyskland tror ja.
De märks vad som händer...





 / Erika


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Söt du är:) Hoppas benet blir bra!



/E

2009-06-14 @ 11:06:48
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Svar: Visst var dom!:) Måste nästa beställa ett när jag får lön:P



/E

2009-06-14 @ 19:42:31
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0