10 juni

Idag var ja till skolan jag åkte 8 bussen.
Idrotten började 09.40  gick dit och prata med idrottsläraren.
Så tömde jag mitt skåp lämnade inte massa bäcker osv.
Känner att ja verkligen inte är frisk. Jag åkte hem med 12.35  bussen somna typ på bussen.
kommer hem och lägger mig och sover, snälla kan ja inte få bli frisk:'( orkar inte vara så  förkyld.
Antagligen blir jag hemma ifrån mediadagen oxå känns så otroligt surt.
Men men denna snuva och hosta kan jag inte springa runt, då kommer jag dö eller nått.
Jag ska lägga mig i sängen nu, och ta det lungt kika på  en film eller tvn helt enkelt.

Jag önskr mig en varm sommar och att få bli frisk kan nån ge detta till mig ?


/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0