1 Vecka kvar

Helt otroligt fort året gått :O
Antagligen så har de gått så fort för man själv fått välja vad man ville göra.
Även att det inte alltid gått så bra, jag menar matte och engelskan tex.
Fast  det var bara engelskan ja inte klarade och de va inte mitt fel utan lärarens. :S
Igår kväll åkte jag in till Hudik umgck med Bella hos Tenapel ett tag sen så
Gick ner på stan och jag lämnade dom för att ist umgås lite med
Peder och Johannes, åkte bil runt runt i stan typ ganska länge(;
Sen så skjussa dom hem mig tack för det (: !
Jag somnade väl vid halv 3 så sen vaknade ja rätt sent (A) trött av mig haha.
Idag vet jag inte vad som händer kanske chilla lite kanske blir nån film med mammsen om ja inte hittar på nått annat.
Även att ja har köpt ny bikini ;)(Y) toppen efter att ha tappat bort min Roxy :/ surt men sant.


/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0