var ett tag

de va länge sen ja srkev nu eller i söndags så snart typ en vecka.
men har typ inte gjort så jätte mkt den här veckan har vart med den underbaraste bara =).
Vi var ut till stugan onsdag- torsdag för han ville se hur de va där.

Är där nu med ska snart hem till mig har donat med hans bil idag efter som vi ska till Myckelby imorron.
Ska dit ner på audimässa, ska bli spännande en tidig morgon (:

var och hälsade på min kära farmor en sväng idag fick 500 kr ingen vet varför ?! :O Generöst gjort av henne men tycker ändå att de var bra, efter som jag inte har så mkt pengar att göra av med.
Menmen  så är det när man är utan sommarjobb :'( det  suger ganska mkt men  ändå...
Har allafall varit en bra sommar hittils, eller ja den har bara blitt bättre och bättre.
Längtar verkligen inte till hösten eftersom att  jag har ett hemskt schema ! suuuug
blir ingen mera skrivning nu men skriver nån dag igen
jag nås på mobilen
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0