Torsdag,

Imorse väckte mamma mig kanske 9.
satte på mig kläderna och  skynda mig ut i bilen.
fan de spö regnar ?! haha  xD
mamma som kommit hem på  morron för att  åka med mig till Sundsvall.
Gick på  Ikea i 3 timmar eller nått? drygt men så äre med mammor och saker.
sen gick vi och åt på nått inne på köpcentrumet, Mamma åt pizza och jag åt nacho tallrik, eller en del...
Gick runt lite och handla ett par leggings en väska och en tröja. jag som sparar pengar ni vet ?haha.
Men men så äre . Får snart pengar igen (: har 2000 kvar nu mhmm känns så där ?^^
vi kom hem nån gång vid halv 7.
Även att det  regnat ca 40mm här idag  heeelst sjukt, vart tog sommaren  vägen Nu är det inte två siffor nå längre e bra !


bara massa regn :(


 

/ Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0