om min dröm i natt.

Nån gång vid 5 vaknar ja känner hur hjärtat rusar. Jag vet  att det bara var en dröm men du levde och var glad.
Vi var ute och hade kul du log och busa med mig som du brukade göra, fast sånt händer inte längre.
tänk om drömmen kunde få vara sann ! Ja önskar de fast de önskar nog inte bara jag.
Men allafall så önskar ja du hade fått upplevt massor av saker i mitt liv som du inte gjorde.
Att fylla 15, 18 ta studenten gifta mig och skaffa barn, saker som aldrig kommer få se.
Som ja verkligen önskar att du  gjorde.
Det sägs att du  var sjuk länge ända sen nån gån  på 90 talet.
Jag vet att du  hade ett väldans humör de sa mamma att du hade du inte förut.
tänk om ja aldrig fick känna dig så som du var innan?
jag hatar sjuka drömmar där allt helt plödslig blev så levande så som ja verkligen önskar att  det var.

vill sluta drömma konstiga drömmar nu de har ja gjort i en vecka men den sista den var sjuuuk !
mammas svar på mina drömmar var man drömmer mkt ibland men ja vill inte :O





/ Erika

kom hem ! saknar dig  så mkt ! snart så hälften har gått <3 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0